iklan

August 24, 2010

10 Hari Mencari Michael

Masuk ni da 10 hari michael pergi meninggalkan aku, dah la pergi tanpa mengucapkan sepatah kata pom. ko ingat tak sakit ati ke gurau pesen gitu..Walaupom aku tak dapat cuti, bizi ngan kerja aku tetap curi masa balik kampong semata2 nak jumpa ngan ko.. Tp bila sampai umah mummy citer ko da lari entah kenapa.. kalo ko tak suka aku beter ko jangan bersama ngan aku selama ni. aku sayang ko lebih dari segalanya.. aku bela ko dari ko baby sampai ko besar.. dari berat ko 1.5KG hingga berat ko skang ni 5KG. Ape ko nak makan aku belikan, aku tak pernah merungut pasal makanan ko..kalo ko kecewa ngan Bella skali pom banyak lagik kucing betina lain aku leh cari..kalo ko nak sangat aku beli jer si Sofea dengan Cik Amalina dia da janji nak letak sepesial price tok aku.. nati ko mengawan la sampai pagi besok pom tak ape.. Semalam aku mimpi aku jumpa ngan ko..aku mimpi aku peluk ko, aku mimpi aku mandikan kan ko..alangkan best kalo mimpi tu jadi kenyataan. Semalam mummy meset aku. dia da gotong royong sama sanak saudara yang lain carik ko di merata kampong. Ramai sanak saudara aku bg harapan tipis untuk bertemu semula ngan michael..sebab mereka kata michael da diculik orang..sebab da ramai mintak aku jualkan michael pada dorang..Aku skang ni da macam org hilang akal dah.Dulu Anatasia di curik orang. Pastu Nur Syamimie (mimie) di amik orang..Skang ni michael pulak yang jadik mangsa..Kejam nya dunia.Kenapakah korang tak culik jer si Bella tu..dia baka dari Sweden.
Aku doakan agar Michael sentiasa Sihat,walau di mana engkau berada.Ko jangan biarkan raya aku tahun ini di cucuri air mata..P/S: Harap malam ni aku mimpi bertemu dengan kau lagi.
takyah la pikir aku giler ke hape..aku punya kucing suka ati aku lah yer..

2 comments :

King Of Single said...

lor..kucing sekor pon xleh jage je bro?hahah..


ape la yg ko wat..smpai die lari ekk

=o) said...

beb.. jgn cakap cam tue.. haiwan pom kalo kurung dia 24 jam kita plak yg berdosa coz sekat kebebasan dia.. so dady gua lepas dia sehari jer.. tetiba tngok ilang..

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...