iklan

August 18, 2010

Memekak Jer

tetau je la kan masok jer bulan puasa stock mercun mesti besepah kat kedai runcit.... kalo korang nak bakar mercun skali pom jangan la mengadap ke rumah aku.. mana aku tak marah, hamster aku ngah mengawan dah 3x terbabas akibat dentuman mercun yang bertalu2..jiran sebelah nak ringan2 dengan laki dia pom tak senang..tau la korang banyak duet, stakat mercun papan barang sekotak dua tak jadik hal kan.. bayangkan kalo ada anak kecik, tak kesian ke kat dia, nasib la time tu aku ngah basahkan lidah aku ngan ayat2 suci..kalo tak memang nak jer aku turun maki..
SABAR..!


p/s: Geng gua dah ada stock untuk raya ni..Tunggu Ainon datang hantar jer kat umah..Tak sabar nak menggila ngan korang, bakar mercun Telor dalam botol kicap, lari jauh2 kasik tengok dia bersepai.. geerrrrr.. mabeles. Paling aku taleh lupa korang baling mercun Botol Lam laman umah Hj Shafie dah la org tua tu ada sakit jantong, Besok dapat tau dia meninggal.. seinggat aku 3 hari korang menggigil takot nak kuar umah..Nasib la org tua tu meninggal sebelom korang bakar mercun tue.. Cuak Gileer Babie dowh. Boleh anggap kes membunuh tanpa niat.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...