iklan

December 18, 2011

Jangan Pandang Kerek Gua Ni Berdaulat.

Tatkala matahari memancar
menyinar ufuk pagi
gua sebagai seorang budak yang agak chomel
membuka mata dan mandi seawal subuh pagi.

Tengok jam di dinding masih awal
tanpa merasa mengelabah puyuh gua menghayunkan kaki satu persatu menuju ke kereta
pintu kereta dibuka
gua letak limaposen
kereta berjalan
gua pun duduk.
(berangan naik kereta) 


sesampainya gua ke office
ada jumpe ahkak cleaner
abam-abam kental dispatch
dan seorang hamba allah yang tak diketahui namanya

Mukanya hagak la lawa juga
nak compare dengan kerbau kat sawah
haruslah chomel perempuan tu
rambot kuning pesen gaya minah salleh
pakai high heel pepel
baju pesen kain guni baja
konon nak bertudung
tapi selendang bersidai di bahu sahaja

dari jauh gua senyum
tetibe dia jelir gua cam ni

haha.. siyes gua tipu
Dia jelir pesen tapir berbuih mulot kena racun tikus
burok bebenor muka dia
konon la dia pikir gua nak ngowat dia
sowie siket...
gua cuba google muka tapir berbuih mulot
tapi tadak jumpe.. muehehehe

Sebenarnya gua nak bagi tahu pintu sliding door tu rosak
sila guna pintu sebelah
sebab label pintu rosak gua dah cabut..
hehe jahat kan..
gegula getah dalam mulot gua kunyah laju
tanpa sempat di telan
dengan izin tuhan perempuan tu dah setepek di pintu cermin
alahai.. dah tak chomel daaaaa...
kesan lipstick sebesar punggung kera tercoret di cermin
haruslah gua nak gelak guling-guling macam tenggiling

len kali tapayah la belagak chomel
orang nak bagi tau jer
ni kau jelir aku..
haruslah padah kejadah menimpa
nak ikotkan nenek i kart kmpong
lagi lawa dari kau nok..
kalo nenek pakai kebaya NYOYA
haruslah KALAH itik serati di sawah

Perampuan tu berasa malu
terus bangun berlalu gaya catwalk.
ahkan cleaner 2 orang
sedang berusaha menghilangkan kesan bibir di cermin
dengan menggunakan surat khabar kering
GIGIH

Gua hanya senyum tak perlu kata apa-apa

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...