iklan

December 7, 2011

Bahaya Tisu Tandas

Semalam gua ada nengok wayang
citer katon jer
puss in boot

masa tengah syok-syok dok melayan movie
tetibe jer boboy nak buang air
so gua terus bangun bawak boboy gi tandas


masa kat depan cermin tu,
ada la segelintir mamat yang tak berapa ensem
dengan cobaan menarik tisu dari tempatnya
dan tisu itu tidak juga mahu keluar
gua perhati jer dari jauh

lepastu dia misscoll member dia
bawa lagi sorang member
pun cuba menarik tisu tandas
gagal juga..
mereka hampa
si member nak sangat guna tisu
sebab dia basuh muka
muka dia basah
dan dia nak lap..
(eh perlu ke gua citer...?)
last skali dia selak baju
lap muka pakai baju dia

Gua sebagai orang kolumpor
tidak la merasa jakun sangat
sebab dia dah tulis siap
"put your hand here"
siap bagi lg gambor tangan kau
pastu berderet la tisu keluar
sebab kotak tisu tu pakai sensor
takmau berlaku pembaziran tisu
maklong la kaum wanita ni suka tisu
ada jer benda nak di lapnya
jadi laki senang dah siap pancut simpan
hahahaha..


pastu berita tisu itu terlihat oleh member tadi
lantas dorang pergi ramai-ramai dekat tisu tu
lalu dok letak tangan cam jakun
gua seronok jer dari jauh
tengok mereka bermain tisu

memandangkan sinki juga pakai sensor
salah sorang member dia jerit paip ni rosak
air tanak keluar
mereka pun basuh muka dalam toilet
gua yang dari jauh dok perhati
lantas ke tempat kejadian dan membagitahu
sinki ni pun pakai sensor
letak je tangan air keluar sendiri
mereka ber-4
oooooooooooooo...!!!



gua terus masuk panggung
pakai sweater sebab boboy dah sejuk main air

ok... sekian sahaja

3 comments :

[k]o{q}i[n] said...

owh...org mcm ni pun ade eik..?? first time jmp la tu..

cintatulip said...

hahahahah.. :P

HujanMenjerit said...

AHAHAHAAHAA. ok jakun.

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...