iklan

November 20, 2010

Trip Raya Haji

Gua tahun ni bajet balik kampong sorang2 tanpa teman di sisi (hahaha) konon nak seperise nenek kat kampong.. kampong gua kat kote baru (kota bharu) eh betul ke eja..? Pastu pilihan pengakutan gua adalah tentunya Bus Sani
bukan nak pomot.
yg paling best tang makanan dia yg memang sangat lazat tahap dewa
ni hah mee hoon celop takder rasa, 
siyeesly mmg rasa dia cam mega gileer.. haha kenapa gua cakap cam tue..? sebab takder rasa ape.sekadar air jer.. actually gua ni mmg manusia yg tak berkira bab makan.. tak kira mahal asalkan sedap. ni mahal tapi tak sedap.. lokasi dia stesen perhentian bus sani..  Jalan-Jalan Cari Makan Sila lah wat research pasal tempat ni... rasa dia sangat enak.. wakakakaaaaaa... nasib la perasa ngan air coke rasa sedap sket.. Len kali kalo nak balik kampong nak suh jer driver brenti at Mekdi tepi jalan tue..tapau mekdi lagik sedap.. huhu...

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...