iklan

November 20, 2010

gua dah bebas

hahahaa.. tajuk cam gampang jer.. actully gua dah beli kan mama gua peti ais baru.. (perlu ke gua nak mention..?) xoxoxo ske ati la kan blog gua, gua punyer citer la kan. gua kalo wat salah kalo tak tebus balik cam makan sayur tanpa garam kurang enak jer.. ahahaa.. ni kira prezent raya tok mummy lah skali sebab raya aji ni gua tak sempat nak belikan dia papeer pom...

ni 1st choice
pastu daddy gua tak berkenan ngan color dia yg agak2 cam gampang tue.
gua saggest kat mummy nak amik yg kaler silver kat ujung tue. pastu 3G ngan daddy kat umah. dia tak berkenan gak. katanya wat sempit dapur jer.. dia nak yg panjang dan tinggi bukan besar dan lebar.
pastu promoter tu siap saggest gua suh amik samsung.. kata nya bebas bau, makanan dok lam tu leh tahan 2minggu, pastu anti bakteria. nasib la gua ni lagik pandai dai promoter tue.. gua skali bidas jer dia terus senyap.. last gua amik brand p********c model gua takder dalam gambar.. lagik kelakar gua oder model lain tp dia anter model lain yg lagik besau dari gua oder yg menyebabkan kena tambah lagi rm200.. hah lantak lah janji gua tak kena bayar.
ni hah.. salah antar.. lantak kat ko lah.. janji dah guna.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...