iklan

November 21, 2010

Hadiah Untuk Diri gua

Sehari dua ni gua sibok dok belikan hadiah untuk diri orang lain sedangkan diri gua sendrik sangat lah terabai.. so gua hadiahkan diri gua sebuah enset yang bernama Nokia N8. Hebat sangat ke enset tue..? bg gua boleh la tahan. camera 12MP membolehkan gua rakam saat2 indah ketika bercomolot ngan member2 gua time kuar, record video HDMI time kami beromen romen depan Pavillion (KLCC ke abang..? pat pilih..!!) wakakaka..
ni pic amek ngan camera 2.0mp jer.
amacam santek tak..? Dulu berkenan Apple 4 tapi ape kan daya talak duit lol. tak pasal gua bergadai tanah ladang smata2 nak beli  Iphone 4.kejadahnya enn..? beli yg bajet2 cam ni sudaah. tapi kalo dapat blackberry lagik sejibik dua pom bagos kalo ada orang nak bagi.. Hemo Hemo Hemo.. 
gua beli kaler hitam
Excely menda ni datang dalam 5 pilihan kaler yg pelbagai2 itam, silver, hijeo, oren, dan biru seluar dalam. huhuhuh.. tp gua amik hitam la coz hitam tu menawan, hitam nampak kemas. Excely color hitam telah terjual sebanyak 200ribu unit di serata dunia berbanding 100ribu unit silver, 15ribu unit biru dan masing-masing 10ribu unit bagi hijeo ngan oren. gua pom tatau naper kaler lain orang tanak pakai.
ni hah pictha gua snap pakai N8 bapak besar dewa.
OK.gua takde niat nak tayang pon. just nak share hapines yg gua rasa. (cam cibai jer statement) pasni nak kumpul duet nak beli DSLR la plak. pasni kalo jumpe gua tepi2 jalan jual karipap sila la beli.Tolong la gua upgrade camera lak.. Hemo Hemo Hemo..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...