iklan

November 22, 2010

Lepaking At Kepsi With My Beloved Comolot friend

hahaha.. (ntah tetibe jer gua nak gelak) ekcelly balik raya hari tu my beloved Bestfriend Comolot 4ever ajak hang kat kepsi.katanya dah lama tak main ringan2 ngan gua.Gua pom da lama tak ringan2 ngan korang especially Nur Asilah, Amerul and Shah_Rain korang 3 ekor ni sangat lah gua sayang sampai bebila.
Mungkin Anda Pernah nampak beliau Di Dalam Mana-Mana Dada akhbar.
Ni Shah Kazen gua. Memang baik tahab gila babik

dalam Pic ni asilah plak takder. time ni asilah join kazen dia kawen. nasib la silah tak kawen skali. hak hak hak.. Makan punyer makan baru teringat nak balik umah.. tngok jam dah sangatlah lewat malam serta perlu pulang segera di sebabkan ni malam raya. preparation pom tak de menda lagik at umah gua. (tetibe jer takder mo0d nak mengarang)  gua stop kat sini jer lah.. kalo gua rajin nati gua hapdate lagik. tetibe jer rasa cam babik.. feling cam nak lahar orang jer.. Haaaish....!!
The Most beauty woman that i ever had.
I Miss You Sayam

3 comments :

abang baker said...

hohoi

....Are.Me.RoLL.. MuSic... said...

baju hitam tu feymes kan..ahaks... hahah..slalu kluar magazines! lol..

abang baker said...

ada 2 ekor baju itam... sayer ke...? muahahaaa

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...