iklan

August 11, 2009

A LiL BouT mE




Nama wa isaac Josh Olswen a.k.a SkYBoY...
kowang nak panggil apepom kowang panggil arr wa ni ta kisah...Idop wa untuk membalas balik jasa mummy and daddy wa...coz i do L.0.V.E them so much.. kira wa ni kalangan dak2 yang Baek2 arr..hehehehe...wa ni paling la ta suke nan jiwang karat artis yang ada kart mesia neh.. Hobby wa time free2 cani mesti wa Tido sambil posing mauT and sexsy... lagi hobby gua, i do some drawing, picture editing, video editing, chatting, myspace, facebo0k, friendster,tagged, watch movie at Flixster, Hi5, youthsay... hahahaa tulis sume... wa ta suke smooker or lepak nan smooker person..coz nati wa batok2 nan taleh benapas...cam lagu - YUNA -
(cam benapas dalam air) wa suke mamam sume makanan janji halal and ta mabok..tasuke ahh mabok2 ni lg.. keja wa hari2 ngadap laptop kesayamngam wa 25hour.. macam2 wa wat.. design baju, edit picture, design blog, mengumpat, mencarot and so on..( kowang jan ikot plak) wa mengumpat menda baek2 je..hal pelajaran, hal politic, undeng2 and pekara yang di minta kerajaan dalam mahupom luor negory.. hahahahahaaa... satu lagi gua sukew je wat orang rase sengal nan wa..jap leh nengok dowang sentap tarik muka giLew vavie..keji je kejew wgua kan kan..pape hal pom aku ni skadar guwau2 manje je nan dowang.. kalo siyees sangat idop ni ta best lak kan.. towl tak.. jan kasik owang nyampah dah lew..


member2 wa yang cloose nan wa cakap wa ni kuat Tacing...it's that true... hurm keji gileew statment very the sesuatu...! (ape tu..?) kowang PK arr sendrik..lagi dowang cakap aku ni Emo, sensitip hurm..am i weird..? gua ni susah nak kawan nan owang, nyindir owang memang wa andai....satu lagi jan kowang nilai wa ni dari luar sahajer.. dalam pom kena gak nengok..
wa ni baik jugak arr tade la siyal sangat...walaupom bebudak ni panggil wa dak Jambo0..
namun wa ta tacing pom..bia la kowang gua ta dapat sen pom kalo sentap nan kowang...
so jambo0 ke, papaya ke, guava ke
do i care.. statment berani mati (ADA AKU KISAAH)


orang suke bully gua, kutuk2 wa, even wa wat baik cane pom kart kowang mesti gak kowang
ngate wa dari belakang, nape erkkk..? kowang musahabah la diri kowang ye.. wa ni ske la
sangat kat kuceng, gua ada bela kuceng parsi tahon lepas..tp kena curi sebab time parent
wa gi kejew lupe nak tak ye lam sangkar..so tade da kuceng kesayamngam wa....
ade bela kure-kure sekor,tp ta besar sampai skang tatau arr nape yee tanak besau2..
rabit pom wa ske gak,,dulu ada 3 ekor skang tinggal sekor je nama Awan..lagi 2 mereka
pergi meninggal kn kita..huhuhu ( cedey gak ilang hewan yg kite sayam )
hahaha umah gua da cam zo0 lak.. tanak ke bela tapir ke plak sekor kart umah...
hehehehehee yg tu cooming soon kowt..Rasanye tade menda da wa na bg tau lil bit bout ma self..so if ya ve anything to ask me.. i feel free to answer ur Quest..just drop some comment here..so i hope most off ya out there LOVE ur self fist before ya LOVE som1...so i hope u will enjoy reading ma blog..i know mine not intrest like your blog but still sweet rite..? hehehee

LAYAANN...........



No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...