iklan

August 26, 2009

+ AyAm PeRciK mAdU +

1. petang td kazen datang umah.. dia pom ajak la aku menyongket (ayat kak hanie) kat bazar ramadhan.. nak carik ayam percik madu katanyer.. jangan tatau ayam percik madu 0ne of my peberet.. leleh je air liur sampai dagu sambil tangan usap2 my perot... (croot croot croot) perot aku menganas meroyan.. tngok jam baru kol 4.30pm bukak pose lambat lagi.. pape hal aku pom gegeh ikot la my kazen menyongket kat bazar tu..

2. sesampai je kat tempat kejadian, aku tenampak mak datin mana arr yg dtg bazar ramadhan ni.. bukan per skali tengok org kater rejeki,2x tengok docer.. pakai baju punyer la ketat nak menang lori ikan.. da la kebaya kalo body ala2 kak ERA PAJIRA tu tape la.. ni da macam badan Adibah Nur (bukan artis tibi) bayangkan.. tudung sidai kat bahu je la, datin katakan bawak la anak2 hayam dia 2,3 eko, ingat kan lawa ker..? bak kate A.Samad Syuib mana tumpahnyer kuah kalo ta ke longkang.. mak nan anak samer je,yg baik nyer mak dia bawak tudung anak dia da macam Mariah Cerry gitu..pakai tube jew nok, astaga..!! nasib baik aku nengok sekali je..bukan takot docer tp talarat na tengok buah nangka pakai baju..da tau badan ala2 dugong pakai la yg besau2 siket,

3. aku pom tanpa membuang dosa, teroskan nawaitu nak beli ayam percik madu..terjumpe lak minah tudung mane ntah pakai tudung tp lurah nampak bayangkan pakai baju tali spegethi je..ingt kan bulan2 puase na malas nak mengater kat owang..tp telebeh sudeeh..mmg dasar mulut puake, telepas gak aku melontar kan kata2 yang agak2 bercirikan keislaman.. kekwat gitu..! aku ta cakap direc kat idong dia, aku nyindir jer kazen aku.. "mak aih dalam siak longkang ni..nasib bek longkang ni bertudung.." minah tu buat tengok tak tengok kart kami..aku cakap lg skali.. "baju tidoe pom skang ni gegeh org pakai datang bazar" ya tuhan berdosa aku hari ni..wa bukan per kalu lu mmg nak pakai tudung..tutop la leklok, kalo tanak pakai tayah la pakai teros..MUNAFIQ gilerr nengok..jijik la wei...

4. aku pom tanpe membebel, teroskan niat murni kami nak g beli ayam percik madu.. last2 jumper gak kedai dia.. "pakcik peha ngan dada ni berapa" ha kowang jan pk len plak.. peha ngan dada ayam lah.. 11 hengget dik..lepas je siap beli tekak ni terasa lak nak mamam laicikang..kami pom teroskan lah pencarian laicikang di dalam bazar ramadhan yang sekangkang monyet ni..

5. lepas dapat ape yang kami mahu..banyak ni beli somtam,akok,murtabak,ayam percik madu,laicikang,buah melaka kami pom beransur pulang tengok jam da nak dekat berbuka da.. tambah lak ngan perot aku yang dah berzapin irama dangdut ni..da dekat la tu.. sabao eykk perot.. pada datin sama si minah tudung tu.. wa na mintak ampun susun sepuloh jari kaki serta jari tangan =20 tambah jari kazen gua nana minter maap la..bukan niat mahu menghina..sekadar menegur sahajer..walaupom bukan hari raya wa tetap nak mintak maap gak..wawawawa..
"AMPUN DI PINTA TERKASAR BAHASER LAAA DA MEMANG HAKIKATNYER"

papew hal LAYAAN JEW..

13 comments :

♣haNie♣ said...

humang aiihh menu..
kenduri ke ape nih josh..
hahaha!

kalo bahasakn utk kebaikan..ok ape..
mn ade dose..dpt pahala lg..
[ok..ajaran sesat kak hani hahaha!!]

=o) said...

heheheee...kak hanie mmg sempoii.. btol tu kak.. nak kenduri.. cam ni laa kalo membeli ikot nafsu.. hahaaaa..

eKyN said...

josh ni org ganu ke..loghat cam org sane or utara je huhu.

peh, gler byak korg berbuka....
leh wat sahur ag tu haha

=o) said...

hehehe no la ekyN josh from someware je..
loghat utara tu belajar dr blog kak hani..

hehehee

biase la.. family gathering tu yang banyak beli

acap said...

gilo ngumpat je keje..
blan2 pose baik lar bace muqaddam..
lagi apdal..

=o) said...

acap sentap.. ala kalo ko pom aku ase lebih lagi menyindir nyer.. kalo ko ada skali mmg bebulu mate nengok mak datin ti.. astaga

yoro okino said...

salam singgah
selamat berpuasa..=)

=o) said...

singgah ler.. selamat berpose laa

acap said...

i dunt tink so..
cheh..

=o) said...

lalala... bila nak g bazar ramadhan ngan aku

Anonymous said...

Hey People

I wanted to share with you a very unique site I just came across teaching [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] like they teach it in the Israeli Army (IDF) If you guys have seen the Discovery Channel TV Show called Fight Quest you would have seen their chief instructor Ran Nakash there featured on their [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] episode. Anyways, let me know what you think. Is training via the internet something you would do?


Holla

Michael

Anonymous said...

Awesome site I loved reading your information

[url=http://partyopedia.com]birthday party supplies[/url]

Anonymous said...

bajet je kau. mengumpat keje. muka kau pon macam longkang ah. butoh. jntan tkde konek je ngutuk kat bloggg. huhu. konek kecut..................................................hahhahahaa

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...