iklan

August 16, 2009

Ape Salah aku..?

harini pepagi mowning lagi gua bangun.. tengok jam pukul 9.34am awal sangat lah bangun hari ni..Gua amik enset tengok lam inbox.. aiyaa..!! tade meset arr...check maxis plak..pom tarak meset..check inbox happy pom tarak meset..what wrong with u guys out there..takan arr sumer orang yang aku meset tade cedit na reply.. pape hal gua amil towel gi mandi jap coz jap gi na kuar nan adik gua..dia ajak teman gi amik moto kart agensi.. sblom aku tidow, aku meset sepupu aku ArE You (bukan nama sebenar) aku nak bg tau dia menda important sangat..tp meset aku dia wat derk jeew..aku meset lagi tanya kalau2 ye ta dapat ke meset aku td..pom ta balas..then aku call dia, kawan dia yg angkat, aku mintak nak cakap nan si dia, then dia pick the phone n cakap HURMM... je then teros senyap, bagai aku ngah cakap nan om bisu arr..aku nanak tanya dia pasal dak ALIP member aku tu..so im Quickly drop ma phone and i trow it on ma bed.. im know i not good enough person to U but just answered ma call..I dont mean to bother ur life la..im really tired n sick with u..everything that i ve done was wrong to U..for ur information ako SIKEET pom tade peresaan pada ko arr..tapi jangan arr treat me like fool n SHIT..lepas tu ako teros tido.

bangun je pagi gua teros meset member gua.. kitaowang janji na kuar, memandang kan dia bit bz aku pom decide tanak arr kacau sesape pom lg..tepat pukul 12.00pm gua pom choow nan adik gua sampai separoh jalan adik tertinggal wallet kart umah..lepas Uturn balik, ako decide tanak ikot mereka.. rs cam siyaal je bila aku ada dengan orang..ako
SENTAP gak arr nan semua..







petang tu aku jalan sesowang kart blakang umah aku then teros gi kart jeti sungai.. aku dok temenung kart sana.. memikirkan kenapalah aku ni dilahirkan.. hanya untuk di sakiti..aku masih mencari apakah aku ini disayangi..?

Hari Jiwang karat Sedunia... SENTAP habees....!!!mm



No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...