iklan

October 4, 2010

Ugly Gileer


Td teman member comolot aku jejalan kat carrefour nak cari barang sebakul dua katanya. Gua mmg as usual kuar ngan boxer begitu sahaje. hahaha.. biasa la felling matsalleh. Pastu masa kat cashier tue ada la sekor bapok yang tak bertatasulila lagi tak bertauliah telah mengfeweet feweet aku dengan manja serta GEWDIX nye. aku mg jual mahal. sory lah taklayan. "Amboi2 putihnya peha dia" bapok tu bersuara. aku tak layan. "Amboi2 sombong la awak ni." nak jer gua layangkan tapak kasut ZARA saiz 8' kat tetek dia. Lu ingat wa ni lelaki murahan ke..? muahahahaa.. 
pastu masa Otw kuar dari carrefour terjumpa sorang minah cun. Cun dari belakang je la. Gua pom feweet feweet la.. dia wat2 malu sambil pusing2 rambot beliau ngan cucok sanggul. Adus manje siot. kating tubuh dia tayah cakap la.. mmg mantop lah.. kalo gua dapat pasti sayang mengerang manja kan.. hahahahahahaaa.. skali member bapok dia sampai. Nyah saper tue dok feweet feweeet kat ko nyah.. jelous mak tau. 
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
bapok jugak rupanya.. 
skali dia pandang kami.. Hye 'awak ekk sweet2x sweet2x kat kita tadi ekk' awak minat kita eyh..
BLUUWEEEEERRRK.... muntah hijeo aku kat tempat kejadian.satu badan aku terasa geli-geli cam obor2. dah la gigi mancung, bulu mata cam unta, biji Halkum besar buah nangka. ingat lawa ke..? jijik wei. kalo gua gay tak teringin gua nak liwat ko.. hahahaaaa.. sayang.kating tubuh mmg tiptop kelas A++ tp takde rupa.. ni mesti kelas pondan2 bawahan yg takder rupa tp nak bergaya. aku boleh ibaratkan seperti "bagai si kera pakai mackup" hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha........ 

P/S- lepasni jangan la dok feweeet kat pompuan yg tak kenal. kang tak pepasal pucuk di cita nasi kerabu mendatang. lepasni gua kuar kat carrefour nak bawak lastik. bukan ape senang nak lastik telor dia. Allah da bg kau jadi jantan ko nak jadik pondan.. 
gua pom bukan nya keras sangat macam jantan.tp ape org putih kata metrosexsual gitu.. wakakakaaaakahak.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...