iklan

October 17, 2010

Bahaya betol Rexona Women ni

meh gua nak tayang someting.
sila abaikan background dia.
semenjak 2 menjak gua bertukar deodoran baru dari GATSBY Fresh Fougare ke REXONA Women Shower Clean ramai yg jelous yu oll.. tau la kan gua wangi2 depan kowang, kowang rasa nak jelous. kejadahnya enn enn enn.. dulu masa memula gua beli beliau kat Watson romate gua siap kutok2 lagi. sebab gua pakai rexona women, weh siyesly ingat pondan je ke leh pakai rexona women, jantan pom boleh la, pesetan tol lah. actualy for your information kekawang ku yang ku sayanggi rexona women jauh lebih tahan lama berbanding rexona for men, tak caya korang beli dedua pastu calitkan bawah ketiak pastu gi jejalan.. bila balik kowang hiinnss hiinnss hiinnss la ketiak tu tngok yg mana lagi tahan bau. opkos la kan pilihan ai rexona women. selain bau nya yg sangat lembut serta wangi bak bunga setaman dia kekal lama. sebelom ni gua mmg slalo tukar2 rexona dari yg gatsby ke nike body spray, ke adidas body spray, navea la sumer tak tahan lama dan baunya agak keras dan bleh menusuk ke liang peparu gua..sampai la gua teman kazen gua gi beli KOTEK WING kat guardian gua tngok dia dok hins..hins,,hins.. rexona women. lepas gua cuba mmg wangi bau dia. so gua pom da falling in love with that product. lepas jer gua pakai seminggu kat bilik romate gua yg gegeh bajet jantan, bajet keras, bajet maskulin, bajet macho telah membeli product yg sama rexona women gak..time tu nak je gua bakar telor dia pakai mancis.. len kali kalo da suke ape yg gua pakai jangan nak kutok. last beli gak.. hegeh.hegeh.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...