iklan

October 15, 2010

beza pantat dan kopek dalam loghat perak dan kelantan

gua ada member dari perak dan kelantan. dedua kalo dok semeja memang tak sebulu. ada je menda nak di bincangkan.. Smalam gua makan ngan dorang kat kedai mamak. member gua dari kelantan siap cakap kenapa pantat kuali tu itam sangat, dorang tk cuci ke..? member gua dari perak ape lagi, hangin la cakap mencarot di khalayak ramai.. gadoh punya gadoh last skali gua satelkan masalah pantat dorang.Pastu member dari perak tu cakap cam ni lak. try ko tngok pompuan tue kopek pisang stim je. ape lg hangin la member gua dri kelantan tu cakap mencarot. skali lagi gua satelkan masalah dorang.memang jakun la enn dapat member pure kampong..tu la korang bila member cakap KL lu cakap bau budu la, bau belacan la, bau cencalok la, bau tempoyak la skang sape yg bau budu sape yg bau cencalok, sape bau tempoyak..? sendiri mau ingat la enn enn.. dulu pom gua pernah di labelkan sebagai budak murtad, bia la en org nak kata janji gua selesa ngan idop gua. miahahahaha.. 
kopek dalam bahasa kelantan = tetek
pantat dalam bahasa kelantan = bahagian bawah sesuatu objec
kopek dalam bahasa perak = kupas @ bukak
pantat dalam bahasa perak = pukie korang tue.
sebenarnya tak perlu aku nk mention satu2 coz aku tahu korang sumer mesti kenal kan. 
gua da mengantok tahap mega da ni.. nak tido dulu lah. harap2 malam ni dapat mimpi pantat dan kopek. hemo hemo hemo

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...