iklan

October 3, 2010

Duit Raya

Rasanya mmg agak terlambat la aku nak wat citer sapal duit raya yg aku dapat ni.. Tp ada gua kisah, blog gua.. gua punya citer la enn.. actually gua terdelete pic duit raya yg gua dapat tue. last2 kazen gua MMS pic angpau yg dia snap pagi raya. kalo nak di cocok kn ngan umur gua, mmg taraf ta layak daa nak dapat duit raya.. Pak Uncle sama makAntie mmg garenti haram jadah dia nak bg punyer..Kederk gileer kan, actually gua mmg tak hadap pom nak duit kowang.. mia ha ha ha.. 
gua suka beraya umah member-member mama gua.Bukan sahajer dapat duit raya, Anak dara dorang pom gua usha. Paling best la kan part dorang tanya umur gua.. sumer cakap gua ni sweet sebentin. mia ha ha ha... siyesly gua mmg tak di mamah usia pom.. WATDEFUK. Tp gua ni jujur orang nya. gua citer jer usi gua yg sebenarnya. koh koh koh.. 
TADAAA.. dapat siket jer. tp isi dalam dia banyak.
Sorang sepoloh sorang duo puloh sorang limo puloh, banyak der. gua ingat nak wat beli mercun, tp niat suci gua di halang oleh mama gua. "kata mama duit tu bek ko simpan wat beli laptop baru ke, nikon DSLR D60 ke, Enset ke..!" kan senonoh tu. takder nye ko dok merepek meraban nak beli tu beli ni tp tak cukop duit. Hahahaha.. mama gua mmg giler berleter. Tp ada betol gak cakap beliau. Ok mama nati gua dah beli gua tayang kat mama. Pastu kita balik umah nenek ngan tok ayah kita tayang kat depa lak. nak jer dia tahu. Orang miskin pom boleh beli.. ORANG KAYA MATI DUIT TAK TANAM SKALI DENGAN MAYAT DIA.. 
meh gua tayang wajah gua yang tak di mamah usia tue.. 

agak2 kalo gua masok sekolah rendah la kan mesti ramai cikgu pompuan yg memuda nak kiss-kiss gua enn enn enn.. (da gileer dia ni) sape2 yg teror teka umor gua berapa. gua bg lolypop barang sebatang dua.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...