iklan

June 20, 2010

NASI GORENG

pepetang cam ni la perot aku nak meroyan nak makan.. felling dalam hati nak makan KEPSI tp memandangkn kepsi tersangat lah venture nak pegi...nak menambang public teransipot sampai 2x malas la pulak.. so makan nasi goreng kat kedai bawah apartment je lah.. kedai ni mmg slalo paberet kitaowang la..semalam dia bukak, tp arini cam takder org pulak..sampai je depan kedai gua nampak selai kertas kaler kuning.dari jauh gua pandang jer kertas tu kecik besar kecik besar..


KAMI BERCUTI 3 HARI
SILA DATANG MINGGU DEPAN


siyot jer.. so gua jejalan la kat kedai berdekatan tok menapau nasi goreng..


taukey- mau makan ape
gua- nasi goreng ada..?
taukey-ada mahu nasi ape..? cina,kangkong, hailan,pataya, sumer ada maa..
gua-nak nasi goreng USA, tp balut macam nasi goreng Pataya..pastu telor dadar separuh masak dengan sambal belacan pastu sup kosong..
taukey-aiya..ulang skali lg boleh..!
gua-$%^&*$#@% (dia ingat gua keset ke buleh rivers2..) gua amik selai kertas gua tulis...saje je nak pekenakan dia..
taukey-ok 10min siap
gua-kalo 5minit taleh ker..?
taukey-adik u mau saya mati berdiri ka..?
gua-hahahaa..




SUMER SKALI RM9.50


bapak ayam tol..aku total baru rm7.50, ehhh taukey lu salah kira maa..
aiyaaa..soly2 ada siket silap..


tp nasi yg aku oder ni mmg mabelees la..aku pom tatau dia wat cemana..aku sebenarnya saje je oder pelik2 supaya senang dia nak ingat aku kalo aku pegi wat kali ke tujoh belas..haha


moral of the story-
jgn ikot macam aku wat.... kalo kedai biasa kowang lepak takpe..kan tak epasal  periuk belangga terbang atas kepala..

1 comment :

senandung semalam said...

gle mahal...
hahahahhaa...lex suda..

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...