iklan

June 30, 2010

boring macam tenggiling.

malam ni nak guling2 tak kena..nak baring2 lagi lah tak kena..teringin nak lastik cicak..pandang kat siling.. sekor pom takder..yang ada hanyalah bangkai cicak kepit tepi tingkap yang berbelas belas hari yang lampau..bau dia dasat sunggoh..kalah one drop perfume..huhuhu.. gua bukan nak citer sapal cicak ke haper..gua nak citer pasal gua boring cam tenggiling jer ni.. hahaha (sambil garu2 celah ketiak.)


besok nak kena bangun pagi..malam ni da wat preparation..kasot letak tepi kerusi, enset 4bijik da standby tepi kepala kalo2 kelewatan besok..baju,seluar da siap gantung tepi tuala..hahaha giler fellin cam kekanak rebina nak gi sekolah dah.. cam ni la gaya idop aku kalo berjauhan ngan MAMA..slalu mama yang sediakan segala bagai peralatan..


weh gua nak tido dulu..


babai....................<3

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...