iklan

June 7, 2010

Fuyooh cun Siot..


2 hari lepas gua kuar la dengan skendel juga merangkap gilpren gua.. kami pusing2 keliling bukit bintang. ntah tetibe jer perot meroyan mintak makan..so kami berenti la kat kedai berdekatan untuk mendapatkan sesuap roti..hahaha.. tetibe jer lalu satu awek cun.. pakai skirt baik punyeer. rambot rebonding cecah bahu, pinggang ramping bak cicak tersepit, pakai heel color pepel..memandang manja ke arah gua, gua ape lg peweet, peeweet la da rezeki depan mata. skali dia tegor "hai bang" alahai gugur bulu ketiak.. tetibe awek aku pijak kaki dia.. "auuuwww sakit lah" ehh u taknampak ke kaki ai kat sini..(cube kowang imagine suara dia cam ramli sarip gitew) haha.. BAPOOK rupenya. cis, haram jadah kau. aku angkat kaki terus belah.. bebulu tekak aku nak makan..awek aku teros setat keta pegi kat dataran merdeka."sebab aku takde lesen serta takde keta so aku bg la penghormatan kat awek aku tolong drive.."hahaha.. tngok jam da pukul 3..besok nak keja lg, lantai tak sental lg, so aku decide soh dia anta depan umah aku kat pantai dalam..

moral of the story-
jangan sangka sumer wanita cantik adalah wanita, nak test selak kain dia check.. kalo nampak telor  stalack je kasi lebam..haram jadah tol kaum tak cium bau syurga neh..

P/S: baby sory tau malam tu, bukan nak sakitkan ati baby.. boy tngok bapok tu cun siyoot..tapi baby lg cantik dari dia..siyes..sumpah..!!

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...