iklan

April 24, 2014

Perginya Seorang Teman

hye salam manis berserta madu buat semua..

ahh, rasa kembang tengkuk  pulak bagi intro macam ni selalu... rasa nak tukar lah sikit. kasi nampak macho dan gagah perkhasa...

ehermm.. ehermm.. setting suara sikit.

rasanya dah lama aku tak ubah gaya penulisan blog ni.. kalau yang mana follow aku, mesti tahu kan, kejap macam ni. kejap macam tu gaya menulis dia... hidup kena macam ni lah bro.. kalau asyik buat benda sama jer, nanti orang bosan...

kah..kah..kah... "aku belajar gelak macam ni dekat instagram member aku.... cara gelak dia macam ni... sebut "kah" sekali tunggu 3 saat. dan sebut lagi sekali "kah" dan tunggu lagi 3 saat... ok dah faham kan... so after this  kalau korang nak baca blog aku, kalau ada sentence yang kena gelak "kah..kah..kah.." korang kena gelak ikut cara cenggini yer... baru terasa duduk di tahun 2014 bila mana orang berSELFIE pakai monopod.. (ok takde kaitan)


malam ni entah kenapa aku terasa nak menulis.... ehh lupa nak cakap kat korang.. hari ni aku telah hilang seekor kawan yang aku sayang.... kawan yang teman aku tidur, teman aku tengok tivi, teman aku dikala bosan... tadi arwah kena langgar dengan kereta... ada berlaku pendarahan dikepala.. dan mangsa tidak sempat dibawa ke hospital... lalu mati ditempat kejadian...

aku amat terasa kehilangan dia.. aku tak nangis tadi.. sebab aku taknak arwah sedeh.. aku pangku je mayat dia tadi... sejuk badan dia... aku harap arwah tenang di sana... sob... sob.. sob.... sedeh ni wei.. sambil nulis sambil lap air mata atas keyboard.. hari ini, esok, serta hari seterusnya rumah kami mesti sunyi sebab arwah dah takde.. kita yang hidup ni kenalah teruskan amalan dan sentiasa bersyukur dengan yang maha esa.. aku mungkin tak akan maaf pada orang yang langgar arwah..

Kami akan sentiasa merindui mu Ochek
tenanglah kamu disana
sob.. sob..sob...

terasa macam baru semalam aku bagi kau makan, pangku kau atas peha, main bola dengan kau, kacau kau tidur, mandikan kau... harini kau telah kembali ke sisi yang maha pencipta.. walaupun kucing, dia lebih baik dari seorang kawan yang mana hanya baik depan.

ok mohon kau terasa.. hahahaha....

ok lah.... aku nak offline dah ni... besok kerja morning woooi.... buatnya aku terbabas. lewat masok kerja... 

"hari ini tiada mutiara kata sebab abang writer buntu"

kah... kah... kah.. (gelak dengan kiraan selang 3 saat)

1 comment :

Amirul Bin Ramli said...

Sama lah kita bro.. tapi kucing aku mati sebab termakan racun rasanya. sob...sob...sob..

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...