iklan

October 23, 2011

Hidup Ini Cukup Bertuah

dear Bloggy
rasa dah seminggu kan gua tak hapdate
so dalam seminggu jer
memacam benda menarik happen dalam idop gua
tatau dah nak describe cemana..

1st syukur sesangat sebab...
sebab...sebab..sebab...
ermm.. erm..erm....
terlalu awal jer nak bagi tau
takpe la kita hold dulu
citer menarik ni

Next week dah nak raya dah
so bila tibanya raya
enset gua cam besa la
menceret tak berenti
call dari mummy
bila katanya nak balik
mummy dah rindoo nak comolot
humanghaih...
saboo la mummy
bukan ape kan
mummy ni pepandai jer terima oder
20KG roti jala
maty gua nak menjala
har har har..
kalo tak pikirkan yang oder tu regular kastemer gua
memey gua tak sanggup dah
tapi pikirkan duit
di waktu desperate
sila la gigihkan diri

sekarang ni Puan Masria dah tanya
bila gua nak balik seremban
proceed kedai kat sana
sebab semua orang tengah tunggu keputusan dari gua
uncle yang nak renovate pintu pun tunggu gua
sabar yer, jangan gelojoh sesangat
everything akan berjalan lancar
huhuhu.....

So besok gua nak ke stesen bus
usha tiket balik raya
nak balik ngan keta tak mampoo lagi dowh
insyallah pasni kalo dah kaya
merasa lah pakai keta sendirik.

ok bai..
nantok.
tido dulu.
.
.
.
.
.
Nite all

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...