iklan

September 26, 2011

Jika Kau Anak Lelaki

sentap betol gua
rasa cam nak jer bakar testis dia
rasa cam nak jer rebus telor kau
cicah ngan kicap
lelaki sangat ke kau..?
keras sangat ke konek kau..?
macho sangat ke kau..?

Harus la kan gua tanya soklan ni
sebab kau pun tanya gua tadi
dok rapat-rapat ngan perempuan
kau ada konek ke..?
syial kan statement ko anjeng..?
keras tak keras
bukak seluar la kalo nak rasa bro...?

Hidop kita kat dunia ni
kalo nak bahagia mulot kena jaga
jangan pandang hina pada orang
gua manusia.
lu pun manusia
kan gua cakap lu gemok konek kecik
lu plak sakit hati
kan gua cakap lu gemok
konek pendek cam vavie
lu plak sakit hati

Bagi gua nak jadi anak lelaki sejati
tanggungjawab kat mak ayah kau tu dah buat ke..?
berapa duit kau kirim kat mak ayah kau..?
berapa kali kau balik kampung
kau salam cium tangan dorang..?
kalau kau anak lelaki
mulot tu kalau nak mengata orang
jangan mengalahkan pondan

Bagi gua nak jadi anak lelaki
semaikan sifat rendah diri
sentiasa ucap im sorry
walau bukan salah kau
sedia terima tanggungjawab yang diberi

Nak cakap kau lelaki
tak semesti konek kau keras baru lelaki
berapa kali ko romen anak orang baru lelaki
berapa kali bertumbuk baru lelaki
sifat fizikal tak menjaminkan kau lelaki

Lelaki sejati adalah lelaki yang mampu mengawal nafsu dia terhadap wanita sehingga dia sah kawin.. sentiasa merendah diri walaupun bukan salah diri sendiri.. sentiasa hormat mak bapak kau.. tak isap dadah sana sini, tak main judi, tak minum wisky, kalau kau bebas semua ni baru la gua panggil dia lelaki.. 

ko romen anak orang sampai pancut 3x kali bagi gua kau bukan lelaki, tapi babi... Nak idop sebagai lelaki sejati cermin lah diri sendiri dan tanya "ADAKAH AKU NI LELAKI SEJATI"



"KONEK YANG BESAR DAN KERAS TAK MENJAMINKAN KAU TU LELAKI"

gua bukan nak mencarut dalam entry kali ni.. just a little bit public learning. bagi semua lelaki yang menganggap diri dia adalah lelaki sejati.. !!
"TEPUK DADA KENALI DIRI"

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...