iklan

September 21, 2010

Teristimewa Untok Acap.

Acap.
nama yg tidak asing lagik lam kamus idop aku.
kenal dia dari form 1 sampai sekarang.
tp raya tahun ni ko tak datang.
aku esemes ko tak balas.
aku tak tahu apa masalah ko.
dari bulan 5 lepas sampai skang.
esemes tak berbalas.
ko masih idop ke weh..?
ke ko sakit taleh kuar rumah.
ntah2 takder kedit.
ntah2 aku je giler  meraban anggap kau kawan.
tp kau tak penah kot kenal sape aku.
tp yg best pasal dia ni otak dia mereng sket.
aku syuker.Banyak idea tercetus dari otak dia.
takpe la wei kalo ko da delete num aku.
aku ni sayang sumer member2 aku.
nati kalo ko rasa nak tanya aku paper esemes jer.
cam biasa aku layan jer walaupom aku sakit kepala.
OK lah. malas nak meroyan sekor2 kat sini.
tapi entry pasal tong sampah tue aku bukan tuju kat ko.
HARAP MAKLONG YER MONA.

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...