iklan

September 27, 2010

Besar kemaluan Aku.

Ntah ape giler babi jer arini. dah la jatoh dalam lobang, dalam lobang ada air, sluar koyak at lutut pastu  di timpa tong sampah lak tue.tertiarap aku at atas jalan tar yg agak-agak keras tue. siyesly budoh punyer lobang asal la ko dok bersidai kat tepi jalan. (lobang yg nak di persalahkan.)hahaha dah la time tue awek2 ramai dok usha aku, yer la di sebabkan kekachakkan aku yg iras2 Leonardo DikAPALrio.. hue he he. tp aku kuat walau di hempap tong sampah seberat 15kilo aku rilek jer. aku bangun lap2 baju and suar aku, pastu wat2 pepura setting kan rambot aku teros berjalan tanpa ada rasa malu sedikit pom. dalam hati watdefuk punye lobang. mesti gadis2 sunti lepas ni tanak kenyit2 mata at aku dah. Ok la dik besok abang pakai tudung ngan jubah siap berpurdah. mesti adik tak cam abang enn. enn.. enn..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...