iklan

July 13, 2010

TERSIKSA

hurm... 2,3 arini fellin nak berblog takder jer.. cam malas jew nak menatap jari jemari keyboard yg itam menawan tue.. mana taknya sebulan dua neh gua mmg agak membizikan diri kat tmpat baru.. dengan suasa baru yang gua ta penah lalui.. (huuiih... cam nak karang novel jew ayat nye..)muehehe.. arini gua nak citer sapal berat badan gua yg da naik beberapa kilo.. (sila teka) gua perasan badan gua naik time gua kuar hang ngan housemate gua kat KLCC.. masok butik topman nak fitting baju.. bila pegi kat depan cermin tue ALAMAKK.. nampak besar semacam je badan gua.. amik baju saiz XS nak beli..masok2 jer nak terai ta muat.. (^%^#$%@**&) demnnn... terai saiz S baru masok.. PENIPU PUNYA CERMIN.. siap kau.. haha  ..gileer lah.. gua baru fellin nak pakai baju ketat cam Jeniper Lopes tue..kempunan lah... so makan ati je la nak beli baju tue.. besoknya gua jejalan kat KL Sentral, terjumpe lak mesin timbang, masok 2x not seposen then tetiba je mesin tu jerit  berat gua da turun 3KG..HHHaaaaikkkkkkkkkk... macam magic jer.. ntah2 alat penimbang tu da komplot nak tipu gua..cis.. gua tanak kena tipu lg.. so setat arini gua da simpan niat nak turunkan lg 4KG lam masa 2minggu..haha.. (nyah nati mak da ramping ala2 kerengga gitew jgn sentap yer)mesti  muat kebaya mak yg 5tahun sudah tue.. kahkahkahkah...

harap2  bulan depan dapat la gua beli baju yg ta muat tue..sape nak ikot gua shoping jom... sila emailkan butir2 peribabi beserta gambar berukuran passport ke email pesbo0k gua.. muehehee.. mana tau gua belanja baju CK selai dua.. diutamakan
Gadis yg masih dara berusia 16-20 tahun sahaja.
berpenampilan menarik dan tidak menjolok mata.
cantik beserta kaya (optional)
tidak memakai kasut tumit tinggi KLCC.
gadis melayu dan Sweden di utamakan.

hahahahaa.. giler lah dok merepek meraban ta tentu hala memalam buta neh..

otak gua da kacau 2,3 arini...papehal layan jew..


2 comments :

fndrocka said...

aku prktikal 5 bulan kat klentral...tak perasan langsung ada alat penimbang.,..

=o) said...

adalah..ko jer tak perasan..dekat ngan kaunter tiket komuter

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...