iklan

July 25, 2010

bermain perasaan

kita hanyalah manusia biasa yang hanya ada sepasang mata, sepasang telinga, sepasang tangan, sepasang kaki, 1 mulut, 1 hati hidung dan satu hati.. tp pernahkah sepasang tangan itu bersedekah..? pernahkah sepasang kaki itu berjalan ke tempat yg berfaedah, pernahkah sepasang mata itu melihat perkara2 yang baik2, pernahkah sepasang telinga itu mendengar perkara2 yg elok sahaja selain dari sibuk bergosip, pernahkah mulut ini membaca AL-Quran selain mengumpat perihal org lain..tanya sama hati pernahkah hati kita menghindar dari hasad dengki serta iri hati..?

Ternyata aku hanyalah manusia yg lemah.. Lemah dengan ujian ALLAH..
standard lah sikap manusia baru da terhantuk baru nak terngadah..
tengah naik keta,nak gi shooping tetibe terlanggar batu "kita sebut YA ALLAH" 
tak pula kita menyebot alahai "Louis vuitton"
tengah jejalan lintas zibra cross, 1 keta langgar kowang.
korang cakap "ASTAFIRULLAHALAZIM"
kenapa tak cakap je apocot FERARY..?

aku pom bkannya alim sangat..bukannya baik sangat..
gua kaler rambot, gua tindik telinga, 
org kelumpo cakap ada style.. haha
tp skang. cam da nak berubah..
nk berubah jadi manusia..
supaya org taleh nak pijak kepala kita..

1st target gua nak bawak mummy ngan dady gi haji..
pastu baru pk sal menda len..

kepada yg tertunggu entry gua yg warna warni lagi giler meraban tu..kaming so0n lah yer.. sminggu dua ni jiwa gua kacau sangat.. pada saper yg pandai bomoh tu..leh la mengkontet gua.. kasik buang sial lam badan gua neh.. huhuhu... 

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...