iklan

February 4, 2010

alamak.. lawa ker..?


ni la hasil yg ta seberapa dari aku.. tetibe je makcik aku text..
makcik- Abg leh tolong tak..?
aku- tolong ape..?
makcik- hi hah wat cake cokelat sbijik
aku- utk saper..?
makcik- arijadi Nabila. bleh tak..?
aku- boleh jer. nak brape jibik..? 100, 200, hahaha

setelah bersekang mata dari kol 1am sampai 3.45am akhirnyer siap gak. time ni mata aku hanya nampak bantal jer. makcik nyer sapal aku wat gak.. kang kebulor lak anak dia ta dapat makan cake yg aku wat. hahahahaa.. sape kate org jantan ta pandai wat kuweh.. hahahah. walaupom hasil nyer takde lah seindah n sebeautiful secret recipe. tp bleh la stakat nak wat cuci mata.. so saper nak cake leh la mintak resipi ngan aku.. sure aku bg nyer. hahaha

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...