iklan

February 26, 2010

akU GeMoK...?

smalam aku kuar ngan BBF aku nama dia lala.. aku da 2minggu ta jumpe dia.. demn depan2 aku dia kata aku gemok..malam nyer jumper lg dia kat pesbo0k, demn dia kata aku gemok lg skali.. aku teros berlari manje masok lam bilik amik weighing scale.. rs cam tader pape jer.. tetibe mak aku jerit, menda alah tu da rosak... ciss patot la..aku timbang dok 40KG jer dari bulan lepas. aku ta puas ati.. tengahari tu aku kuar ke parkson... niat nak beli weighing scale baru.. tetibe tejumpe mesin B.M.i aku masok dua keping syiling 2posen. trriikk..trriiikk.. resit kuar.. dia cakap tinggi aku1*8cm berat aku 63KG.. mesin cakap B.M.i aku normal..ada chan nak jadik pulis.. demn.. sekarang baru aku perasan berat aku da tambah 8KG.. aku GEMOK ke..? takper nati ko jumper aku 2miggu lg ko jgn tekejot LALA aku lg ramping dari jeniper Lopez..


saper nampak coly dia kat mana..?

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...