iklan

September 19, 2009

+ SeLaMaT TinGGaL OpaH +

1. lain gileer raya tahun ni.. lain sebab opah da takde.. kalo tak pagi2 raya dah beraya ngan opah salam cium tangan dia..tp tahun ni lain sangat..opah da takde, opah da pegi, allah da amik opah, sebab allah sayang opah.. Kami semua beraya ala kadar je..

2. kadang balik kampung, dekat nak raya slalu nampak opah anyam ketupat kat dapur, tp raya kali ni kita org da tak dapat lagi nak makan ketupat yg opah buat..

3. opah pegi pada 15-o9-09 jam 3.30am kat Hospital Besar Kota Bharu, pada pukul 3.45am mama aku ketuk pintu bilik aku.. aku nampak mama sedih, mama pun cakap opah da takde..cepat pegi basuh muka kita nak gi ospital ni.. dalam hati aku terus terdetik kenangan bersama opah, aku tersentap tak leh nak cakap pape langsong..

4. setiap manusia pasti akan mati, tiada sorang pun yang boleh terlepas dari mati, namun aku harap raya tahun ni tetap meriah walaupun opah da takder.. kenangan bersama opah akan kami kenang sampai bila2.. aku disini hanya mampu sedekahkan AL-FATIHAH untuk opah yang tercinta.. AL-FATIHAH...

2 comments :

ღ miSz_aLya ღ said...

salam..
takziah..
nasib kiter same..
opah saye pun da xde..
al-fatihah..

=o) said...

amin.. sama2 ar kita sedekah kan al fatihah kat opah kita...

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...