iklan

September 30, 2009

+ MekDi pUnYeR pAsaL +


1. arini awal gileer aku bangun... sebab mummy aku suroh aku gi repair gigi kat ospital.. aku gi ngan kazen aku kuya.. sampai je kat ospital gigi, jantung aku tetibe je dup dap dup dap..

2.
kaunter- ye dik leh saya bantu..?

aku-datang na repair gigi..!
kaunter-ok sila bayar rm3 ok..
aku-aiik kena bayar ke..?
kaunter-skang ni reg kana bayar..
aku-WTF..! melayang duit na g mekDi jap gi..(dlm ati)
kaunter-ok dik da siap ..sila bayar..
aku-gegeh bukak wallet, nah ko metric card aku..
goverment nyer student..
kaunter-la student gov asal ta ckp awal2
aku-hehe lupe..


3. fuh nasib bek.. ta kena bayar.. jap gi nak gi mekDi..

4. ting tong.. num 3034 bilik 4
alamak time aku da sampai daa..
stengah jam da siap.. alahai ta sakit kot simen gigi.. hakhakhak

tngok jam baru kol 11.45am
lagi 15 min..

5. aku ajak kuya "jom gi mekDi"
da nak bukak da ni..
sampai je..
aiiya... wa teringat

6. DOCTOR PESAN LEPAS SIMEN JGN MAKAN ICE-CREAM, JGN MINUM AIS,

7. halamak.. cawan nyer pasal aku beli gak.. HEMO3X
ni dia TARAAAAAA..
cawan 'mekDi'


8. jgn jewlees yee kowang.. aku da kumpul 3 da.. pink and biru.. pheew semangat je gegeh gi mekDi semata2 nak menda alah ni jer..

2 comments :

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

gigi dah ok ker?

ank cwn 1...

=o) said...

hehehe.. nak cawan ke..? amik la.. ada banyak kat umah ni.... hehehe..

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...