iklan

April 3, 2013

Kenangan Cinta Lama Zaman SPM

Hye Bloggy uncle....

genap sebulan gua tak sentoh blog ni...... reader pun dah makin menurun... hehehe tadi dok belek-belek myspace lama, tetibe terjumpa satu picture rare... rare sebab dia bekas girlfriend gua dulu, picture zaman-zaman sweet kapel dulu... hehehe

Enney | Aimie

1 - Picture ni ditangkap masa tahun 2006, time kitaorang kekecik lagi zaman berhingus sapu kat tudung, ngeeeee... Tapi cerita cinta kami sedih sebab have to end up like this, maksudnya bukan dengan happy ending lah. cemburu punya passai lah. cer teka yang mana awek gua...!! kihkihkih

2 - Now diorang dah matang dan saling ada pasangan memasing, mebey sampai masa dapat surat jemputan dorang je.. hope awak bahagia lah till jannah.

3 - Gua je sampai sekarang tak bertemu jodoh lagi, bukan tanak cari, bukan gua memilih, dan gua bukannya GAY, bukan nak cari yang kaya.... cuma jodoh tak jumpa.. lepas gua breakup dengan cik kekasih pada tahun 2011 sampailah hari ni gua tak jumpa lagi pengganti, mebey gua terlampau berhati-hati nak cari teman hati sebab tanak benda sama berulang lagi..

4 - Sekarang pun ramai juga yang gua suka dan suka pada gua, cuma gua tanak tunjuk yang gua desperate sangat nak ada kekasih so gua hold on dulu, dan jalani hari seperti biasa... Dan kalau mama ada calon yang berkenan gua terima sahaja, sebab gua percaya pada pilihan orang tua.
 
5 - Fatin... 8 tahun gua bercinta dengan dia, tapi last-last dia pergi dengan pilihan hati dia.. Julie 3 tahun dengan dia, tapi breakup sebab faktor agama dan nak menjaga hati keluarga. Dan tahun ni genap 3 tahun gua single tanpa bergantung pada perempuan, boleh lah gua yes kat diri sendiri yer dak... kah kah kah..
Sebenarnya gua ada berkenan dekat seorang awek yang kerja dekat Rotiboy tu, manis betul senyuman dia, dan sorang lagi yang kerja dekat Aunty Anne sweet beb... tapi gua malu nak berterus terang... takut di anggap bertepuk sebelah tangan. Tapi tunggu dan lihat je dulu.. hehehehe... orang tua dah mula nak menggatal.. gua syak story line gua ni dah jauh terpesong dari tajuk asal tu.... huhuhu..
pape hal gua nak cakap dekat Aimie thank alot sebab pernah jadi insan yang teristimewa dalam hidup gua dan pernah buat gua gembira suatu ketika di zaman sekolah dulu.. Pada Lynie Thanx sebab selalu teman gua main tiup belon buih sabun di beranda 5 Sains Tulen bila balik sekolah... dan maaf hari last kita sekolah saya flying kiss awak.. hahahahaha....!!


3 comments :

surianisiti said...

haha. takpe. satu hari jodoh tu akan samapai dengan sendirinyer

Unknown said...

haha..lama nya..tahun 2006 ea..simpan lagi..agaknya yg duduk belakang kot awek bro ..heh? jangan risau jodoh akan datang..tapi kena la juga usaha ya.. ^^

abang baker said...

nak buat macam mana kan, dah bukan rezeki saya nak bersama dia..

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...