iklan

December 22, 2012

Ehh Brader Bila Kawen..?

ehh brader bila kawen..?

tu lah ayat yang kuar dari mulut sorang mamat yang sedang tunggu bas dengan uncle..

uncle membidas :kawen..? kawen celah mana...????
alah bro last week saya nampak bro jalan denga isteri bro tengah tengok oven dekat booth ELBA

ahh cilaka... tu bini member gua (hati gua berbisik)

aku tak kawen lagi lah...
asal tengok muka cam dah kawen ke..?
(dah tua ke aku ni..? getus hati kecik aku)
muka bro ni dah macam 27 saya rasa..
aku baru 22 lah wei.. kawen lambat lagi

sini I/C bro nak tengok..?
nah aku bagi dia..
ehh betol la umur 22, ehh orang kelantan ke..?
ya..ya..ya.. dah tu kenapa..?
saya memati ingat bro orang sabah
Lahai... jauh pergi kesabah kau
takde lah, saya tengok muka bro takde iras-iras melayu pun
itu pasal ingat orang sabah

pastu dia tanya lagi
bro tinggal dengan keluarga ke rumah bujang..?
rumah adik aku, kat precint 9.. sekali dengan bini dia kenapa..?
habis yang perempuan mengandung dengan bro tu bukan bini bro ke..?
hish budak ni, karang aku silambam buah pinggang dia baru tahu
tak..tak.. tu bini adik aku lah, saje bawak jenjalan last week

dah tu bro bila nak kawen..?
uncle jawab lepas cristmas ni..!
jangan lupa datang plak..
hahahahahaha... uncle gelak jer sampai bus sampai
dia cam benggang jer...

besok uncle nak ke 7E beli cekelat sugus mana tahu jumpe budak tu besok nak bagi dia
peramah bettei...
agaknya satu putrajaya ni dah kenal aku ke..?
pergi JPN pun ada ahkak tegur arini tak kerja dik..?
pergi beli barang kat COSWAY pun ada orang tanya cuti sorang ke..?
tu belom uncle citer  budak parkson, budak carefour yang tegur lagi.
meh uncle nak bagi tahu.. uncle ni SINGLE lagi
belom kawen
belom ada anak
belom ada awek
so sape nak ngorat uncle boleh la.. hahahahaha kemaruk orang tua ni nak berbini

Jangan salah anggap yer.. ni BFF uncle cik cinta.


2 comments :

Unknown said...

Comelkn uncle dak bju putih tu hukhukhuk

abang baker said...

Wah...ada comment

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...