iklan

May 2, 2010

WaRkaH BuaT MONA




MONA, di sepanjang perkenalan kita.aku da banyak wat dosa pada kau. aku banyak mereng dengan kau, banyak citer pasal family aku yg ntah paper ntah kat kau, banyak ajak kau mengumpat, wat dosa ngan aku, ajak kau lunch ngan aku.. tp aku nak bg tau satu jer, aku ta penah nak conteng wall blog ko, nak meroyan menggila dalam belog kau, nak merapu meraban dalam belog kau, kalo aku pernah terbuat, tertulis, terkutok, termaki aku nak MINTAK MAAP DARI UJUNG RAMBOT SAMPAI UJUNG KAKI.. kau jgn risau lepas ni aku ta visit da belog kau, kalo aku visit pom aku usha2 je dari jauh, sebab aku suka bc entry kau.  MONA kau jgn risau aku ta penah sentap ngan kau mahupun makan hati ngan kau.. sebab kau kawan aku selamanya.. mungkin lepas ni aku akan jarang folow kau dalam belog mahupun pesbook.. ok la aku ta pandai nak karang ayat berbunga2.. ok la KAU MAAF KAN LAH AKU BEBANYAK..

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...