iklan

May 10, 2010

Happy Birthday Orang Tua

bila da menjangkau usia 20an neh terasa tua pulak. akan tetapi ai  tetap maintain sweet sebentin ok.. nak tau rahsia kekal muda jelita cam ai, makan la ulam ulaman.. wakakakaa.. semalam sambut my birthday ngan my belobed friend comolot forever.. walaupom tak besar majlis, namun ai tetap menghargainya.. kecian kat silah ngan mirul ngan friend yg sewaktu dengannya menyediakan present segalai bagai.. ai pulak sibok dok ber  makeup kat umah sampai datang lambat.. sebab nak tampil muda remaja depan kowang.. muehehehee NAK MINTAK AMPUN DAN MAAP YER INCIK SAUDARA DAN CIK SAUDARI  tp malam tu mmg happening habis.. gua ingat nak celebrate my 2nd birthday ngan GFF gua, hahahaa gelojoh je wat birthday party 2x.. so ada aku kesah...!! 

malam tu aku dapat necklace ngan T-shirt dari dorang.. ta sempat nak snap2 pic present.. kalo tak bleh aku tayang kat kau semua.. pada kowang i want to say million of thanx coz still remember my date n i hope we can be a good friend forever

No comments :

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...