iklan

February 10, 2011

Hadiah Untok Mummy Dan Daddy

Gua felling nak jadik anak mithali. hahaha.. so gua nak seperise kan derang dua dengan hadiah yg tak seberapa.. tp dah nama kedai cina, dah nama raya cina, gua sampai kampong sumer kedai da tutop... yg bukak hanyalah kedai perabot.. Disebabkan gua da niat nak belikan derang hadiah, nak tanak gua belikan lah perabot tok derang. takpe lah next time gua balik gua seperise kan dengan hadiah yg tak jadik tue..
 Lemari pinggang mangkuk 

Hobi mummy gua suka membeli barang, product toperware sangatlah di gemarinya.. pakcik kedai tu cakap lemari ni dari kayu pokok getah, tp gua agak musykil. takpe lah. janji harga dia berbaloi2.. Gua beli takde sorang pom tahu. bila lori datang hantar derang dua agak terkejot. gua senyum je dari jauh. Walaupom gua tak mampo jadi anak yg baik, ni je lah gua mampo lakukan. Atlease duit gaji gua nampak la jugak. Walaupom gua keja jadi kuli batak (bak kata anty dan uncle yg celaka) 

Mata gua da ngantok tahap dewa da ni.. Tido dulu weh..

1 comment :

Dosh Saleem said...

uitt..baik sunggoh ati ang.hahak :)

more story

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...